Bouwstenen lokaal sportbeleid voor politieke partijen

Om lokale politieke partijen van bruikbare input te voorzien voor de sportparagraaf in hun verkiezingsprogramma’s presenteert Vereniging Sport en Gemeenten u bouwstenen voor lokaal sportbeleid. Met behulp van de bouwstenen in de brochure bouwt u uw eigen sportparagraaf.

De bouwstenen haken aan op actuele trends en ontwikkelingen en bieden aanknopingspunten voor eigen lokaal beleid en zijn naar eigen inzicht en politieke voorkeur te gebruiken.

Bekijk hier de brochure.

Verder lezen

Achtergrondinformatie en praktijkvoorbeelden zijn te vinden op het Visie & Beleidsplein.

Bekijk ook het e-zine Gemeenteraadsverkiezingen 2018 van NOC*NSF.

Meer informatie, zoals toolkits, handleidingen en dergelijke in het kader van de sportcampagne vind je op de gezamenlijke website www.gr2018sport.nl .

Vragen?

Voor vragen kunt u contact opnemen met Ronald Huijser, senior beleidsadviseur VSG: 06-22197208

Geplaatst op: 27 juni 2017