Ontwerpsessies toepassing carrièrepaden Brede Regeling Combinatiefuncties

Wil jij bijdragen aan de verdere ontwikkeling van de BRC-professionals in jouw regio? Dan is deze oproep voor jou! In samenwerking met adviesbureau Berenschot ontwikkelen we enerzijds trainingsaanbod om de carrièrepaden in de praktijk toe te passen en anderzijds een dialoogspel voor gemeenten (beleidsmedewerkers BRC) en werkgevers (hoger management/directies). Op 7 november respectievelijk 14 november vinden de online ontwerpsessies plaats.

Trainingsaanbod

Het trainingsaanbod heeft als doel om vaardigheden van BRC-professionals, teamleiders en HR-adviseurs te bevorderen op het vlak van ontwikkeling in relatie tot de inzet van de carrièrepaden. Om tot passend trainingsaanbod te komen voor verschillende doelgroepen, vormen we een klankbordgroep. We zoeken daarom enthousiastelingen die aan deze klankbordgroep willen deelnemen. In totaal hebben we plek voor 15 deelnemers, waarin het perspectief van de verschillende BRC professionals, coördinatoren/teamleiders en HR adviseurs is vertegenwoordigd. De klankbordgroep voor het trainingsaanbod zal één keer samenkomen voor een sessie om input en feedback te geven en het trainingsaanbod verder aan te scherpen. De online ontwerpsessie zal plaatsvinden op 7 november van 9.00u tot 11.00u. Interesse om mee te denken over passend trainingsaanbod? Meld je aan via LAB@sportengemeenten.nl.

Het dialoogspel heeft als doel om het gesprek tussen gemeenten en werkgevers te faciliteren over de ontwikkeling van de BRC-professional in relatie tot de inzet van de carrièrepaden. Het spel moet helpen bij het beter begrijpen waarom ontwikkeling van belang is, nu en in de toekomst, en wat ieders rol daarin kan zijn. De BRC-professional vervult immers een belangrijke rol bij het realiseren van lokale doelstellingen. Om het dialoogspel zoveel mogelijk te laten aansluiten bij vragen die in de praktijk spelen, vormen we een klankbordgroep. We zoeken daarom enthousiastelingen die aan deze klankbordgroep willen deelnemen. In totaal hebben we plek voor 8 deelnemers, vanuit zowel gemeenten als werkgevers die een afspiegeling vormen zoals we die in onze sector kennen. Het maakt daarbij niet uit of je positieve ervaringen hebt of juist tegen zaken aanloopt; beiden zijn waardevol om het dialoogspel als instrument zo bruikbaar mogelijk te maken! De klankbordgroep voor het dialoogspel zal in eerste instantie één keer samenkomen voor een ontwerpsessie om input en feedback te geven en het dialoogspel verder te verbeteren. De online ontwerpsessie zal plaatsvinden op 14 november van 13.00u tot 15.00u. Interesse om mee te denken over dit dialoogspel? Meld je aan via LAB@sportengemeenten.nl.

, ,

Geplaatst op: 10 oktober 2024