Terugblik op VSG Jubileumcongres

Namens het VSG-team en de gemeente 's-Hertogenbosch willen wij alle deelnemers hartelijk bedanken voor hun aanwezigheid op het 75-jarig VSG-Jubileumcongres op 25 en 26 september in 's-Hertogenbosch. Het was een waar genoegen om u daar te verwelkomen.

Tijdens de eerste dag hebben we genoten van een boeiende tour, waarbij we onder andere HC Den Bosch, Visma Lease a Bike en Sportpark Noord hebben bezocht. Het wethoudersdiner bood een uitstekende gelegenheid om te discussiëren over ‘de leukste bezuiniging van Nederland’. En parallel aan het wethoudersdiner werd er luchtig gestreden om de eerste prijs van de pubquiz tijdens het sportcafé.

Op donderdag 26 september hebben inspirerende sprekers ons meegenomen in het verleden, heden en de toekomst van de ontwikkeling van het gemeentelijk sportbeleid, met de bijzondere aanwezigheid van Staatssecretaris Vincent Karremans als één van onze gasten. In de middag kon u kiezen uit verschillende workshopthema’s op bijzondere locaties in het centrum van ‘s-Hertogenbosch.

We sloten het congres af met een ludieke wandeling richting het diner in het Werkwarenhuis, waar we de Sportgemeente van het Jaar, gemeente Dordrecht, en het beste initiatief van Beweeghuis Maastricht hebben bekroond.

We kijken terug op een geslaagd jubileumcongres en hopen u volgend jaar te mogen begroeten in gemeente Venlo!

Nog even terugblikken?

Hieronder vindt u alle presentaties en het fotoalbum.

, , ,

VSG Jubileumcongres 2024