Voorwaarden aanmelden Zwembadcongres 2021 ‘Een leven lang zwemmen’

Vrijdag 1 oktober – ‘s-Hertogenbosch

• Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. De organisatie behoudt zich het recht voor om bij overinschrijving deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen.
  • Als gevolg van de coronamaatregelen, hanteren wij voorlopig een maximum deelnemersaantal. Inschrijvingen worden daarom verwerkt op volgorde van binnenkomst. U hebt als deelnemer aan de zwembad webinars voorrang bij inschrijving.
  • Bij over inschrijving kan het zijn dat er een maximum aantal deelnemers per organisatie wordt toegepast. U ontvangt uiterlijk een week voorafgaand aan het Zwembadcongres meer informatie over uw deelname.
  • De kosten voor deelname bedragen:
    • Deelname exclusief diner
      Kosten leden (VSG, HISWA-RECRON, Keurmerkhouder Veilig & Schoon en WiZZ) € 285.
      Niet-leden betalen € 427,50
      Kosten Young Professionals van VSG-lidorganisatie € 185
      Deze kosten zijn exclusief btw
    • Deelname inclusief diner
      Kosten leden (VSG, HISWA-RECRON, Keurmerkhouder Veilig & Schoon en WiZZ) € 345.
      Niet-leden betalen € 487,50.
      Kosten Young Professionals van VSG-lidorganisatie € 245.
      Deze kosten zijn exclusief btw
    • Dinerkosten € 60 (exclusief btw)
    • Deelnemers die tijdens de zwembadwebinars een passe partout hebben afgenomen ontvangen 10% korting op de deelnamekosten (exclusief diner).
  • Het Young Professionals tarief is alleen voor jonge professionals (< 36 jaar) van een VSG-lidorganisatie. De Young Professional dient zich samen met een senior aan te melden om gebruik te kunnen maken van het kortingstarief. Per senior kunnen maximaal drie jong professionals gebruik maken van het kortingstarief (het aantal jonge professionals van een VSG-bedrijfslid dat gebruik kan maken van het kortingstarief is afhankelijk van het type bedrijfslidmaatschap).
  • Deelname is inclusief (documentatie, koffie/thee, lunch en indien opgegeven diner).
  • Bij annulering wordt de volledige deelnemersbijdrage (incl. eventuele dinerkosten) in rekening gebracht. In overleg met VSG Studie & Congres kan een collega, zonder extra kosten, uw plaats innemen. Plaatsvervanging en annulering dienen altijd per e-mail doorgegeven te worden via info@sportengemeenten.nl.
  • De factuur wordt u door VSG Studie & Congres toegezonden en dient binnen 14 dagen na factuurdatum te zijn voldaan.
  • Vereniging Sport en Gemeenten en Sportiom zijn niet aansprakelijk voor schade en/of eventuele vermissing van goederen.
  • Deelname van bedrijven is exclusief voorbehouden aan de bij Vereniging Sport en Gemeenten aangesloten bedrijfspartners en volgens voorwaarden van het type bedrijfslidmaatschap. Deelname wordt automatisch verrekend met de eerder aangeboden ‘Compensatieregeling fysiek zwembadcongres’ (indien op uw bedrijf van toepassing).
    Bij annulering kan  – in overleg met VSG Studie & Congres – een collega, zonder extra kosten, uw plaats innemen. Plaatsvervanging en annulering dienen altijd per e-mail doorgegeven te worden via info@sportengemeenten.nl. Bij annulering wordt de volledige deelnemersbijdrage (incl. eventuele dinerkosten) in rekening gebracht en/of het aantal deelnames volgens uw type lidmaatschap (goud, zilver of brons) in mindering gebracht.
  • Na inschrijving ontvangt u een kopie van uw inschrijving per e-mail. Ongeveer een week voorafgaand aan de bijeenkomst ontvangt u een definitieve deelnamebevestiging, inclusief programma, routebeschrijving en eventuele overige relevante informatie.
  • Indien de coronamaatregelen onverhoopt aangescherpt worden waardoor er voorwaarden gelden voor het fysiek kunnen bijwonen van bijeenkomsten, worden inschrijvingen automatisch omgezet naar een virtuele deelname.
  • Tijdens deze bijeenkomst kunnen er foto’s gemaakt worden waarop u mogelijk herkenbaar in beeld bent. Dit beeldmateriaal kan gebruikt worden voor publicatie op onze website, nieuwsbrief, magazine, congres-app en sociale media.
  • Als u niet herkenbaar op deze foto’s en of film (beeld) materialen wilt komen te staan, kunt u dit aangeven bij de fotograaf of filmmaker en/of dit voorafgaand aan de bijeenkomst aan ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@sportengemeenten.nl.
  • Voor de verwerking van uw gegevens uit het inschrijfformulier verwijzen wij u naar onze Privacy Policy op onze website (link invoegen). Bij vragen kunt u mailen naar info@sportengemeenten.nl.