Drukbezochte Kennisdag Sport en Gemeenten biedt afwisselend programma

Op donderdag 7 februari 2019 organiseerde Vereniging Sport en Gemeenten op Papendal de jaarlijkse Kennisdag Sport en Gemeenten. Het programma bood een grote variëteit aan onderwerpen, een ruime keuze uit verschillende thema’s en actuele beleidsvraagstukken op het terrein van lokaal sport- en beweegbeleid. De ruim 300 aanwezigen konden hun eigen programma samenstellen uit meer dan 20 onderwerpen, onderverdeeld in zes themapleinen: Sport en accommodaties, Sport en maatschappij, Sport en economie, Sport en Gezondheid, Sport en beweegstimulering en Integraal sport- en beweegbeleid.

Nog even terugblikken op het congres? De presentaties en foto’s zijn vanaf nu te vinden in de congresapp of hieronder op de website.

Presentaties

Kennisdag Sport en Gemeenten 2019