Gezocht aanvoerder regioteam Young Professionals Network Oost

logo young professional networkNu het vertrek van Stefan Staartjes als aanvoerder bij het regioteam Young Professionals Network Oost aanstaande is zijn wij op zoek naar een nieuwe aanvoerder waaraan hij het stokje kan overdragen. We zoeken een aanvoerder voor de regio Oost (Overijssel, Utrecht en Gelderland). Nog niet bekend met het VSG-Young Professionals Network bekijk dan onze webpagina.

We zijn op zoek naar iemand van onder de 35 jaar die de kar kan en wil trekken en samen met de andere regioteamleden aan de slag gaat het met het organiseren van inspirerende activiteiten voor jonge (sport)professionals in het Oosten en daarbuiten. Je bent daarin vrij om je creativiteit de loop te laten gaan en inspirerende, innovatieve en anders dan anders activiteiten te organiseren.

Ervaring van Stefan Staartjes, huidige aanvoerder YPN team Oost
Alweer een paar jaar geleden mocht ik aanvoerder worden van het Regioteam. De reden waarom ik dit wilde doen was omdat ik binnen “mijn eigen” gemeentehuis als enige verantwoordelijk was/ben voor het sportstimuleringsbeleid. Ik zocht sparringpartners op inhoud, maar ook qua levens-/carrièrefase en ik vind het gewoon heel leuk om activiteiten te organiseren en nieuwe mensen te leren kennen. De afgelopen jaren heb ik met het regioteam mooie activiteiten mogen organiseren en daardoor vele nieuwe contacten opgedaan en heb ik veel nieuwe (sport)ontwikkelingen  meegekregen die ik weer heb kunnen gebruiken in mijn werk als sportbeleidsmedewerker. Het wordt voor mij nu tijd om het stokje over te dragen aan een volgende enthousiaste sport collega. Dus wil je een hoop leuke sportcollega’s uit de regio leren kennen meldt je dan aan!

Voel jij je aangesproken en lijkt het je leuk om op deze wijze als vrijwilliger bij te dragen binnen het netwerk?
Jezelf daarmee verder te ontwikkelen en het (sport)netwerk beter te leren kennen?

Bekijk dan gehele vacaturetekst en stuur je sollicitatie in voor 14 november. Creatieve manieren van solliciteren worden op prijs gesteld! Voor meer informatie kun je contact opnemen met Rick Brounen via r.brounen@sportengemeenten.nl

Namens het regioteam YPN Oost
Arnoud Bostelaar, Bas Loverink, Paul van der Meer, Corine Koning, Rick Brounen en Rico de Boer

,