Gezocht: kerngroeplid en regiotrekker voor Oost

Na het vertrek van Erwin Ruitenburg (OLCO) als kerngroeplid en regiotrekker voor Oost is het VSG Young Professionals Network (YPN op zoek naar een enthousiaste  jonge sportprofessional, werkzaam binnen een gemeente of bij een bedrijfslid om het team te versterken. Je zult aan de slag gaan als nieuw kerngroep lid en regiotrekker voor de regio Oost.

Als kerngroep vergaderen wij ongeveer vijf keer per jaar en word je gevraagd om samen met je collega’s het landelijke netwerk van jonge professionals verder te versterken.

Als regiotrekker voor de regio Oost ga je daarnaast samen met je regioteam aan de slag om het netwerk van jonge professionals in het Oosten te versterken. de bekendheid hiermee te vergroten en voor jonge professionals inspirerende bijeenkomsten en activiteiten te organiseren waar zij elkaar en het sportnetwerk beter leren kennen en relevante kennis en competenties opdoen.

Profiel

• Lid van het YPN van VSG
  • Affiniteit met social media
  • Netwerker
  • Innovator
  • Verbinder met eigen achterban
  • Werkzaam in het Oosten van het land heeft onze voorkeur

Procedure

Kandidaten kunnen zich aanmelden via r.brounen@sportengemeenten.nl. We zullen de verschillende kandidaten vervolgens beoordelen en een besluit nemen over wie het nieuwe kerngroeplid en regiotrekker voor Oost wordt.

Geplaatst op: 31 augustus 2017