Gezocht: kerngroeplid en regiotrekker voor YPN-Zuid

Het VSG-Young Professionals Network (VSG-YPN) is op zoek naar een enthousiaste, jonge, sportprofessional, werkzaam binnen een gemeente

Met het aanstaande vertrek van Dominique Palmen (gemeente Heeze-Leende) als kerngroeplid en regiotrekker voor Zuid, is het VSG-Young Professionals Network (VSG-YPN) op zoek naar een enthousiaste, jonge, sportprofessional, werkzaam binnen een gemeente, om het team te versterken. Je zult aan de slag gaan als nieuw kerngroep lid en regiotrekker voor de regio Zuid.

Als kerngroep vergaderen wij ongeveer vijf keer per jaar en word je gevraagd om samen met je collega’s het landelijke netwerk van jonge professionals verder te versterken.

Als regiotrekker voor de regio Zuid ga je daarnaast samen met je regioteam aan de slag om het netwerk van jonge professionals in het zuiden te versterken, de bekendheid hiermee te vergroten en voor jonge professionals inspirerende bijeenkomsten en activiteiten te organiseren waar zij elkaar en het sportnetwerk beter leren kennen en relevante kennis en competenties opdoen.

Profiel

• Lid van het VSG-YPN
  • Affiniteit met social media / communicatie(middelen)
  • Netwerker
  • Verbinder met eigen achterban
  • Werkzaam bij een gemeente
  • Werkzaam in het zuiden van het land heeft onze voorkeur

Procedure

Kandidaten kunnen zich aanmelden via r.brounen@sportengemeenten.nl. We zullen de verschillende kandidaten vervolgens beoordelen en een besluit nemen over wie het nieuwe kerngroeplid en regiotrekker voor Zuid wordt.

Geplaatst op: 12 februari 2018