Voorwaarden inschrijven Kennisdag Sport en Gemeenten

6 februari 2020 - Apeldoorn

• Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. De organisatie behoudt zich het recht voor om bij overinschrijving deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen.
  • Kosten voor deelname bedragen voor:
    • VSG-leden betalen € 290,- exclusief btw.
    • Niet-leden betalen € 435,- exclusief btw.
    • Kosten Young Professionals van een VSG-lid organisatie € 188,50 exclusief btw
    • Deze bedragen zijn inclusief documentatie, koffie/thee en lunch.
    • Indien u gebruikmaakt van het diner dan bedragen de kosten € 45,- exclusief btw p.p.
  • Het Young Professionals tarief is alleen voor jonge professionals (< 36 jaar) van een VSG-lidorganisatie. De Young Professional dient zich samen met een senior aan te melden voor eenzelfde arrangement. Per senior kunnen maximaal drie jong professionals gebruik maken van het kortingstarief. Het aantal jonge professionals van een VSG-bedrijfslid dat gebruik kan maken van het kortingstarief is afhankelijk van het type bedrijfslidmaatschap.
  • Deelname is inclusief documentatie, koffie/thee en lunch.
  • Tot 14 januari 2020 heeft annulering van uw deelname geen financiële consequenties. Daarna wordt de volledige deelnemersbijdrage in rekening gebracht. In overleg met VSG Studie & Congres kan een collega, zonder extra kosten, uw plaats innemen. Plaatsvervanging en annulering dienen altijd schriftelijk of per e-mail via info@sportengemeenten.nl te gebeuren.
  • De factuur wordt u door VSG Studie & Congres toegezonden en dient binnen 14 dagen na factuurdatum te zijn voldaan.
  • Tijdens deze bijeenkomst kunnen er foto’s gemaakt worden waarop u mogelijk herkenbaar in beeld bent. Dit beeldmateriaal kan gebruikt worden voor publicatie op onze website, nieuwsbrief, magazine, congres-app en sociale media. Indien u hier bewaar tegen heeft verzoeken wij u een email te sturen naar info@sportengemeenten.nl.
  • Vereniging Sport en Gemeenten en Omnisport Apeldoorn zijn niet aansprakelijk voor schade en/of eventuele vermissing van goederen.
  • Deelname van bedrijven is exclusief voorbehouden aan de bij Vereniging Sport en Gemeenten aangesloten bedrijven en volgens voorwaarden van het type bedrijfslidmaatschap. Bij annulering kan  – in overleg met VSG Studie & Congres – een collega, zonder extra kosten, uw plaats innemen. Plaatsvervanging en annulering dienen altijd schriftelijk of per e-mail te gebeuren via info@sportengemeenten.nl. Bij annulering zonder plaatsvervanging wordt de inschrijving op het aantal deelnames volgens uw type lidmaatschap (goud, zilver of brons) in mindering gebracht.