Voorwaarden inschrijven VSG-YPN Workshop Veranderfitness

Donderdag 28 maart - Oirschot

• Deelname aan deze workshop is gratis. Bij niet-verschijnen worden 30 euro excl. btw administratiekosten in rekening gebracht.
  • Inschrijvingen worden verwerkt op volgorde van binnenkomst. De organisatie behoudt zich het recht voor om bij over inschrijving en/of een onjuiste balans tussen bedrijfs- en gemeentelijke deelname, deelnemers af te wijzen en op de wachtlijst te plaatsen.
  • In overleg met Vereniging Sport en Gemeenten kunt u zich laten vervangen door een collega young professional. Vervanging en annulering dienen altijd schriftelijk te gebeuren via info@sportengemeenten.nl.
  • Na aanmelding ontvangt u hiervan een schriftelijke bevestiging.
  • Uw gegevens worden verwerkt en uitsluitend voor activiteiten van het VSG-Young Professionals Network gebruikt en niet aan derden verstrekt.
  • U ontvangt op uw e-mailadres acht keer per jaar de VSG-nieuwsbrief.