Nationaal Zwembadcongres verhuist definitief naar april

Vereniging Sport en Gemeenten verhuist het Nationaal Zwembadcongres structureel naar april. In november 2019 is er dus geen congres.

André de Jeu, directeur Vereniging sport en Gemeenten hierover: “De verplaatsing naar het voorjaar gebeurt op veler verzoek. De belangrijkste aanleiding is dat de kalender in het najaar overvol is voor tal van partijen. De afgelopen jaren hebben we daarom ook hierover gesproken. Het voorjaar rolde eruit als een mooie periode als voorbereiding op een nieuw winterseizoen in de zwembaden en aan de vooravond van het buitenseizoen.”

De eerste keer zal het Nationaal Zwembadcongres op 8 en 9 april 2020 worden georganiseerd in het congrescentrum van Sportcentrum Papendal te Arnhem, met als thema: Een leven lang zwemmen!

Noteer deze datum vast in uw agenda! Zodra er meer informatie bekend is wordt u hierover natuurlijk geïnformeerd.

Geplaatst op: 30 augustus 2019