Nieuw kerngroeplid en aanvoerder regio YPN Zuid

Ruud Taks stelt zich voor

Ruud Taks

Met veel plezier mag ik sinds deze zomer aanvoerder zijn van het VSG – Young Professionals Network in regio Zuid. Als geboren en getogen Brabander een prachtige taak om de mooiste regio van het land nóg nadrukkelijk te laten meespelen in de wereld van Sport, Gemeenten en alles daartussen. Mijn naam is Ruud Taks, 32 jaar en ik ben adviseur bij Drijver en Partners.

Ik heb in mijn jeugdjaren bijna alle binnenzwembaden in Zuid-Nederland mogen bezoeken voor waterpolowedstrijden, het is dan ook prachtig dat ik na mijn studie bestuurskunde in Nijmegen in het zwembadwereldje ben gesprongen. Allereerst in allerlei functies bij een exploitant, nu met veel plezier als adviseur bij Drijver en Partners. Hier houd ik me dagelijks bezig met vraagstukken en projecten met betrekking tot zwembaden en andere sportaccommodaties, cultuur en welzijn. In mijn studententijd is de focus enigszins verschoven van sport naar ontspanning en muziek, maar ik probeer nog steeds om de twee jaar een nieuwe sport aan te leren… écht goed word ik er toch niet meer in. Ik krijg erg veel energie van het samenbrengen van mensen, ideeën en het creëren van beweging. Ik voel me als een vis in het water op het snijvlak tussen overheid, markt en samenleving. De doelstellingen en samenstelling van de VSG en het YPN passen daar perfect in!

Graag zet ik me in als aanvoerder van de regio Zuid en in de YPN-kerngroep en heb daar erg veel zin in. Wil je me verder leren kennen of even sparren? Neem dan contact op via 06-83704920 of via ruud.taks@drijver-en-partners.nl. Suggesties voor een nieuw te proberen sport zijn ook van harte welkom!

Meer weten over het VSG-Young Professionals Network?
Ga dan naar onze website, bekijk onze Linkedin pagina of volg ons op Twitter @VSGemeentenYPN.

, ,

Geplaatst op: 28 juli 2020