Verkiezing Sportgemeente van het Jaar

Vereniging Sport en Gemeenten, NOC*NSF en VNG dagen jaarlijks alle Nederlandse gemeenten uit om mee te dingen naar de titel ‘Sportgemeente van het jaar’ of de prijs voor het ‘Beste initiatief  op sport- en beweeggebied’.

De verkiezing ‘Sportgemeente van het jaar’ heeft tot doel een duurzaam sport- en beweegbeleid bij gemeenten te stimuleren en succesverhalen te delen.

Voor gemeenten biedt de verkiezing een podium waarop lokale inspanningen en initiatieven de aandacht krijgen. Deelnemende gemeenten kunnen zich door de verkiezing ‘Sportgemeente van het Jaar’ profileren naar hun stakeholders (zoals inwoners, lokale sportinfrastructuur, bedrijfsleven, overheid, etc.).

Meer informatie en meedoen?

Op de website www.sportgemeentevanhetjaar.nl vindt u alle informatie over de verkiezing en kan uw gemeente zich aanmelden om deel te nemen.

Waar bent u naar op zoek?

Vereniging Sport en Gemeenten

Samen sterk voor lokale sport!