Update COVID-19 en sport: Belangrijke informatie deadline SPUK IJZ

Graag informeren wij u via deze weg nogmaals over de deadline van de financiële tegemoetkomingsregeling voor ijsbanen en zwembaden, de SPUK IJZ.

Van 16 augustus 2021 tot en met 17 oktober 2021 kan er een aanvraag worden ingediend voor de tweede ronde, die geldt voor het eerste en tweede kwartaal van 2021. Voor de tweede ronde is een bedrag van 80 miljoen euro beschikbaar. De bij de uitvoeringsorganisatie DUS-I bekende contactpersonen hebben hiervoor een link ontvangen.

Wij hebben begrepen dat een substantieel deel van de gemeenten de aanvraag nog niet of niet volledig heeft ingediend. Wij wijzen u erop dat aanvragen die na 17 oktober binnenkomen niet meer in behandeling zullen worden genomen

Informatie

Voor overige vragen kunnen gemeenten contact met ons opnemen via info@sportengemeenten.nl.

Geplaatst op: 11 oktober 2021