‘Van jongs af aan vaardig in bewegen’ staat centraal tijdens Week van de motoriek

Van 5 t/m 9 oktober organiseren Kenniscentrum Sport & Bewegen, ministerie van VWS, NOC*NSF, Mulier Instituut, KVLO en VSG een unieke themaweek om meer aandacht te vragen voor het nut en belang van Breed Motorische Ontwikkeling (BMO).

Meer dan 15 aansprekende professionals behandelen dagelijks interessante wetenschappelijke achtergronden en veel praktische kansen en mogelijkheden.

Wat kun je verwachten?

Op maandag 5 oktober starten we met een plenair aftrap om de dagen erna tijdens vijf deelsessies veel inspiratie en handige tools te bieden om direct met BMO aan de slag te gaan in jouw gemeente, buurt of sportvereniging. Op vrijdag 9 oktober sluiten we plenair af met een terugblik op de week, we behandelen de belangrijkste vragen, we formuleren geleerde lessen en kijken ook alvast naar de toekomst.

Voor wie interessant?

De Week van de motoriek is bij uitstek interessant voor de praktijkprofessionals, vanuit sportbonden, maar zeker ook voor buurtsportcoaches, vakleerkrachten, medewerkers kinderopvang, professionals uit de jeugdgezondheidszorg en beleidsmedewerkers bij gemeenten.

Meld je nu aan!

Je kunt je nu aanmelden. De webinars zijn gratis toegankelijk. Lukt het niet om ‘live’ aanwezig te zijn bij één of meerdere webinars? Meld je dan tóch aan, want iedereen die zich heeft aangemeld ontvangt binnen 24 uur na het webinar een link om het webinar terug te kijken.

Meer informatie?

Wil je meer informatie over het programma en de sprekers? Kijk dan hier.

, ,

Geplaatst op: 24 september 2020