Visie & Beleidsplein
Een nieuw planningsmodel voor de sportvisserij
een marketingbenadering
landelijk onderzoek naar de sportvisserij in binnenwater
Grontmij nv afdeling Ruimtelijke Planning (1989). Een nieuw planningsmodel voor de sportvisserij: een marketingbenadering, landelijk onderzoek naar de sportvisserij in binnenwater. De Bilt: Grontmij nv.
Kwantitatieve vraag-aanbodconfrontaties zijn in 1979 onder de titel Provinciale Informatienota's Sportvisserij aangeboden aan Gedeputeerde Staten met het verzoek deze nota's te hanteren bij de inpassing van de sportvisserij in het provinciaal beleid. In de praktijk van de planning blijkt echter keer op keer dat de knelpunten zoals die momenteel door de sportvisserij worden ervaren, sterk afwijken van de knelpunten die in de informatienota's zijn gesignaleerd. Dit alles heeft geresulteerd in een onderzoek van de Grontmij in opdracht van de NVVS naar de opzet van een regionale planvorming waarin kwalitatieve aspecten nadrukkelijk een rol spelen.
Uitgever(s): Grontmij nv,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Grontmij nv afdeling Ruimtelijke PlanningTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
beleidsnota'shengelsport
kwaliteitsmanagement
ruimtelijke ordening