Visie & Beleidsplein
Voluit vanaf 50 - deel 2
de potentie van de 50-plusmarkt in 2012
Maassen, C. (2012). Voluit vanaf 50 - deel 2: de potentie van de 50-plusmarkt in 2012. Hilversum: Familie Kenniscentrum.
Waar decennia gelden mensen werkten tot hun 65e en daarna zo goed als uit het maatschappelijke leven verdwenen, daar doen de 50-plussers van nu volop mee. Ze maken nog gewoon deel uit van de arbeidsmarkt, het zijn verwoede mediagebruikers en kapitaalkrachtige consumenten. Aan de hand van het onderzoek dat het 50+ Expertisecentrum in 2005 verrichtte, is de 50-plusmarkt opnieuw tegen het licht gehouden. Dit vervolgonderzoek op 'Voluit vanaf 50!' uit 2005 is een selectie van de belangrijkste onderzoeksgegevens uit de tot nu toe verschenen informatie. Dit rapport verschaft inzicht in deze sterk groeiende doelgroep.
Uitgever(s): Familie Kenniscentrum,
Download(s)
Voluit vanaf 50 - deel 2 : de potentie van de 50-plusmarkt in 2012
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Charlotte MaassenTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
communicatiegedrag
literatuuronderzoek
ouderen