Visie & Beleidsplein

Naar een nieuw sportvisserijbeleid

planningsmodel voor de sportvisserij gebaseerd op marketingtechnieken

Nederlandse Vereniging van Sportvissersfederaties (NVVS), & Grontmij Advies- en Ingenieursbureau nv (1989). Naar een nieuw sportvisserijbeleid: planningsmodel voor de sportvisserij gebaseerd op marketingtechnieken. Amersfoort: Nederlandse Vereniging van Sportvissersfederaties (NVVS).

Er wordt een beschrijving gegeven van de huidige sportvisserij in Nederland

Uitgever(s): Nederlandse Vereniging van Sportvissersfederaties (NVVS), Grontmij Advies- en Ingenieursbureau nv,

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Nederlandse Vereniging van Sportvissersfederaties (NVVS)
Grontmij Advies- en Ingenieursbureau nv

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

beleid
hengelsport
marketing
planning