Visie & Beleidsplein
Naar een nieuw sportvisserijbeleid
planningsmodel voor de sportvisserij gebaseerd op marketingtechnieken
Nederlandse Vereniging van Sportvissersfederaties (NVVS), & Grontmij Advies- en Ingenieursbureau nv (1989). Naar een nieuw sportvisserijbeleid: planningsmodel voor de sportvisserij gebaseerd op marketingtechnieken. Amersfoort: Nederlandse Vereniging van Sportvissersfederaties (NVVS).
Er wordt een beschrijving gegeven van de huidige sportvisserij in Nederland
Uitgever(s): Nederlandse Vereniging van Sportvissersfederaties (NVVS), Grontmij Advies- en Ingenieursbureau nv,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Nederlandse Vereniging van Sportvissersfederaties (NVVS)Grontmij Advies- en Ingenieursbureau nv
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
beleidhengelsport
marketing
planning