Visie & Beleidsplein
The relationship between physical fitness and executive function in first year pre-vocational students
Sabel, J., Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB), & Rijksuniversiteit Groningen, Bewegingswetenschappen (2012). The relationship between physical fitness and executive function in first year pre-vocational students. Groningen: Centre of Human Movement Science Groningen (RUG).
The purpose of this study was to investigate the relation between physical fitness and executive function in first year pre-vocational students. The additional purpose is to explore the differences in physical fitness between the two educational levels within pre-vocational education.
Uitgever(s): Centre of Human Movement Science Groningen (RUG), Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB),
Download(s)
The relationship between physical fitness and executive function in first year pre-vocational students
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Jonna SabelNederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB)
Rijksuniversiteit Groningen, Bewegingswetenschappen
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
Nederlands Instituut voor Sport en Bewegencognitieve ontwikkeling
fitheid
jongeren
leerlingen
leerprestatie
lichaamsbeweging
scripties
stages
vmbo