Visie & Beleidsplein

Klanttevredenheid

denken èn doen

een onderzoek naar de klanttevredenheid in de sporthallen van Nijkerk, en in de zwembaden van Amersfoort, Soest en Bunschoten-Spakenburg

Jong, M. de (2007). Klanttevredenheid: denken èn doen, een onderzoek naar de klanttevredenheid in de sporthallen van Nijkerk, en in de zwembaden van Amersfoort, Soest en Bunschoten-Spakenburg. Tilburg: Universiteit van Tilburg.

SRO, de NV Sport, Recreatie, Welzijns & Onderwijsvoorzieningen, is de opdrachtgever van dit onderzoek. Zij wil meer informatie vergaren over de tevredenheid van hun klanten over de accommodaties, en de dienstverlening van SRO. In het onderzoek worden twee vragen centraal gesteld: Hoe ziet het meetinstrument eruit dat de klanttevredenheid van de gebruikers van de sportaccommodaties van SRO betrouwbaar en valide meet; in hoeverre zijn de gebruikers van de sportaccommodaties tevreden over de dienstverlening en het productaanbod van SRO?

Uitgever(s): Universiteit van Tilburg,

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Monique de Jong

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

kwaliteitsmanagement
scripties
sportaccommodaties
tevredenheid