Visie & Beleidsplein

Topsport en citymarketing

potenties voor brabantstad

een onderzoek naar de mogelijkheden van topsport in het regiomarketingbeleid van brabantstad

Boutiba, F. (2006). Topsport en citymarketing: potenties voor brabantstad, een onderzoek naar de mogelijkheden van topsport in het regiomarketingbeleid van brabantstad. Tilburg: Universiteit van Tilburg.

Het doel van deze scriptie is het in kaart brengen van de inzet van topsport in het citymarketingbeleid van de steden Tilburg, Eindhoven, 's-Hertogenbosch, Breda en Helmond, teneinde BrabantStad te voorzien van aanbevelingen over de mogelijkheden van topsport voor het regiomarketingbeleid.

Uitgever(s): Universiteit van Tilburg,

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Farid Boutiba

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

marketing
scripties
stedenbeleid
topsport