Visie & Beleidsplein
Topsport en citymarketing
potenties voor brabantstad
een onderzoek naar de mogelijkheden van topsport in het regiomarketingbeleid van brabantstad
Boutiba, F. (2006). Topsport en citymarketing: potenties voor brabantstad, een onderzoek naar de mogelijkheden van topsport in het regiomarketingbeleid van brabantstad. Tilburg: Universiteit van Tilburg.
Het doel van deze scriptie is het in kaart brengen van de inzet van topsport in het citymarketingbeleid van de steden Tilburg, Eindhoven, 's-Hertogenbosch, Breda en Helmond, teneinde BrabantStad te voorzien van aanbevelingen over de mogelijkheden van topsport voor het regiomarketingbeleid.
Uitgever(s): Universiteit van Tilburg,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Farid BoutibaTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
marketingscripties
stedenbeleid
topsport