Visie & Beleidsplein
GfK jaargids 2013
inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux
Groof, L. de, Havermans, J., Louwen, F., Hoogesteijn, A., Bode, C., Moeskops, M., ... Houben, S. (2012). GfK jaargids 2013: inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux. GfK.
In deze jaargids komen ontwikkelingen naar voren die GfK in 2012 hebben beziggehouden. Onderwerpen die in deze editie aan de orde komen zijn onder andere retailing 3.0, e-consumenten, digitale media, gezondheid en de crisis.
Uitgever(s): GfK,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Laurent de GroofJan Havermans
Frans Louwen
Andrea Hoogesteijn
Chanine Bode
Monique Moeskops
Ellen Cox
Peter Willems
Simone Houben
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
jaarverslagenmarktwerking
ontwikkeling
samenleving