Visie & Beleidsplein

GfK jaargids 2013

inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux

Groof, L. de, Havermans, J., Louwen, F., Hoogesteijn, A., Bode, C., Moeskops, M., ... Houben, S. (2012). GfK jaargids 2013: inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux. GfK.

In deze jaargids komen ontwikkelingen naar voren die GfK in 2012 hebben beziggehouden. Onderwerpen die in deze editie aan de orde komen zijn onder andere retailing 3.0, e-consumenten, digitale media, gezondheid en de crisis.

Uitgever(s): GfK,

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Laurent de Groof
Jan Havermans
Frans Louwen
Andrea Hoogesteijn
Chanine Bode
Monique Moeskops
Ellen Cox
Peter Willems
Simone Houben

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

jaarverslagen
marktwerking
ontwikkeling
samenleving