Visie & Beleidsplein
To be different..
een studie naar de persoonlijkheidskenmerken van beginnende beroepsbeoefenaren die bepalend zijn voor succes in de sportmarketingbranche
Uwland, M. (2013). To be different..: een studie naar de persoonlijkheidskenmerken van beginnende beroepsbeoefenaren die bepalend zijn voor succes in de sportmarketingbranche. Groningen: Wagner Group.
Deze thesis is geschreven met het oog op het complementeren van het curriculum van de opleiding Commerciële Economie - SportMarketing & Management aan de Hogeschool Rotterdam. Centraal staat in deze thesis de onderzoeksvraag welke persoonlijkheidskenmerken van beginnende beroepsbeoefenaren bepalend zijn voor succes in de sportmarketing beroepspraktijk. Voor deze vraag is gekozen omdat het vandaag de dag, in verband met de krapte op de arbeidsmarkt, erg belangrijk is voor startende beroepsbeoefenaren om onderscheidend te zijn.
Uitgever(s): Wagner Group, Sport Management Instituut,
Download(s)
To be different.. : een studie naar de persoonlijkheidskenmerken van beginnende beroepsbeoefenaren die bepalend zijn voor succes in de sportmarketingbranche
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Maarten UwlandTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
arbeidmarketing
scripties
sport (algemeen)