Visie & Beleidsplein
Even(t) quality is an event
kwaliteit van dienstverlening en topsportevenementen
Schapendonk, R. (2000). Even(t) quality is an event: kwaliteit van dienstverlening en topsportevenementen. Tilburg: Katholieke Universiteit Brabant.
In dit onderzoek is een verkennende en exploratieve studie verricht naar het managen van de kwaliteit van dienstverlening van topsportevenementen. Door middel van een literatuurstudie en aan de hand van drie praktijk cases is inzicht verkregen in de kenmerken van topsportevenementenorganisaties, in het managen van topsportevenementen en in het managen van dienstverleningsprocessen. De resultaten van het onderzoek worden in deze scriptie gepresenteerd. (De bijlagen ontbreken in het rapport).
Uitgever(s): Katholieke Universiteit Brabant,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Ragna SchapendonkTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
dienstverlening (arbeid)kwaliteit
management
scripties
sociaal werk
topsportevenementen