Visie & Beleidsplein
De sportsponsors top 100 aller tijden
Oosterhout, B. van (2013). De sportsponsors top 100 aller tijden. Nieuwegein: Arko Sports Media.
'De Sportsponsors Top 100 Aller Tijden' leert ons hoe sportsponsordeals tot stand zijn gekomen, tot een succes zijn gemaakt, wie de architecten waren en welke investeringen ermee gepaard gingen. Hoe Nederlandse zaalsporten in de jaren zeventig en tachtig dankzij het bedrijfsleven floreerden en internationale prijzen wonnen. We zien daarbij de ontwikkeling van het plakken van sponsorlogo's en het plaatsen van reclameborden tot uitgekiende sponsorstrategieën, waarbij ook doelstellingen als sales, company pride, imagotransfers, hospitality en het tonen van maatschappelijke betrokkenheid door middel van een 360 gradenactivatie worden gerealiseerd.
Uitgever(s): Arko Sports Media,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Bob van OosterhoutTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
sponsoringsport (algemeen)
sportbusiness