Visie & Beleidsplein
GfK jaargids 2014
inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux
Groof, L. de, Havermans, J., Louwen, F., Hoogesteijn, A., Bode, C., Moeskops, M., ... Houben, S. (2013). GfK jaargids 2014: inzichten en marktontwikkelingen in de Benelux. GfK.
Deze 'GfK jaargids 2014' bevat artikelen met onderzoeksresultaten en weetjes. Inhoudelijk zijn enkele wijzigingen doorgevoerd. Daarbij is gekozen voor een opzet die parallel loopt met de belangrijkste markten of sectoren waarop GfK wereldwijd actief is: 1. automotive; 2. consumer goods; 3. fashion en lifestyle; 4. reizen en toerisme; 5. technologie; 6. financiële diensten; 7. health; 8. media en entertainment; 9. (semi) overheid; 10. retail. Over de meeste van deze markten zijn één of meer artikelen in deze jaargids te vinden.
Uitgever(s): GfK,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Laurent de GroofJan Havermans
Frans Louwen
Andrea Hoogesteijn
Chanine Bode
Monique Moeskops
Ellen Cox
Peter Willems
Simone Houben
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
jaarverslagenmarktwerking
ontwikkeling
samenleving