Visie & Beleidsplein
Productiviteitsverbetering van bedrijven in toerisme, recreatie en vrije tijd
strategieën, instrumenten en succesfactoren
NHTV Lectoraat Productiviteit (2011). Productiviteitsverbetering van bedrijven in toerisme, recreatie en vrije tijd: strategieën, instrumenten en succesfactoren. Breda: NRIT Media.
Deze publicatie is een studieboek voor zowel studenten als ondernemers in de toeristische en vrijetijdssector die zich afvragen hoe ze de productiviteit binnen het bedrijf kunnen verhogen. Bij het begrip productiviteitsverbetering moet niet alleen gedacht worden aan het efficiënter inzetten van middelen en mensen (input) maar ook aan het verhogen van de bestedingen of de bezettingsgraad (output). De publicatie bevat concrete stappenplannen en voorbeelden uit de sector. De publicatie bevat theorieën en modellen, welke direct toepasbaar zijn.
Uitgever(s): NRIT Media, NHTV Lectoraat Productiviteit,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
NHTV Lectoraat ProductiviteitTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
bedrijfslevenkwaliteitsinstrumenten
toerisme
vrije tijd
vrijetijdsbesteding