Visie & Beleidsplein

Vier in balans monitor 2011

ict in het onderwijs

de stand van zaken

Brummelhuis, A. ten, Amerongen, M. van, & Stichting Kennisnet (2011). Vier in balans monitor 2011: ict in het onderwijs, de stand van zaken. Zoetermeer: Stichting Kennisnet.

De Vier in Balans Monitor is de jaarlijkse uitgave van Kennisnet over het gebruik en de opbrengsten van ICT in het onderwijs. De monitor is gebaseerd op onafhankelijk onderzoek en gaat over het basisonderwijs, het voortgezet onderwijs en het middelbaar beroepsonderwijs. Het Vier in Balans-model stelt dat invoering van ICT in het onderwijs meer kans van slagen heeft bij een evenwichtige en samenhangende inzet van de vier bouwstenen: visie, deskundigheid, digitaal leermateriaal en ICT-infrastructuur. In dit rapport wordt de Monitor 2011 besproken.

Uitgever(s): Stichting Kennisnet,

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Alfons ten Brummelhuis
Melissa van Amerongen
Stichting Kennisnet

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

ICT
beleid
middelbaar beroepsonderwijs (mbo)
onderwijs
primair onderwijs
voortgezet onderwijs