Visie & Beleidsplein

Handboek

'stimulans

mijn school en kwaliteit'

Schoonhoven, R. van, Hoffmans, C., & Platform Praktijkonderwijs (2007). Handboek: 'stimulans, mijn school en kwaliteit'. Rotterdam: Platform Praktijkonderwijs.

Het praktijkonderwijs heeft de ambitie om in 2010 tot de beste scholen in het voortgezet onderwijs te behoren. Het Landelijk Werkverband Praktijkonderwijs stelde het Platform Praktijkonderwijs in om samen met de scholen en afdelingen praktijkonderwijs deze ambitie te realiseren. De eerste stap op weg naar dit doel is systematisch werken aan kwaliteit, borging en verantwoording. Het Platform ontwikkelde daarvoor het traject Stimulans, waarvan deze map het uitvloeisel is. Het gaat om zelfevaluatie, het in kaart brengen van opbrengsten en zorgen voor goede verslaglegging.

Uitgever(s): Platform Praktijkonderwijs,

Download(s)

Inhoudsopgave : handboek : 'stimulans : mijn school en kwaliteit'

Download PDF

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Renée van Schoonhoven
Cor Hoffmans
Platform Praktijkonderwijs

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

beleid
kwaliteitsinstrumenten
voortgezet onderwijs