Visie & Beleidsplein
Stop met communiceren!
waarom communicatie meestal mislukt en hoe je daar verandering in brengt
Rooij, H. van (2014). Stop met communiceren!: waarom communicatie meestal mislukt en hoe je daar verandering in brengt. Amsterdam: Adfo groep.
Hoe komt het dat jouw argumenten soms niet helpen om iemand anders te overtuigen? Waarom worden jouw goedbedoelde woorden weleens verkeerd opgevat? Of bedoel je eigenlijk iets anders te zeggen dan wat je feitelijk zegt? Vanuit de neurowetenschappen en psychologie zijn vele onderzoeken gedaan om beter te begrijpen waarom sommige boodschappen werken en andere totaal niet.
Wat dat allemaal heeft opgeleverd, vind je op vlotte en heldere wijze beschreven in het boek 'Stop met communiceren!'. Je maakt kennis met vier menstypen waarin we ons gedrag en dat van anderen kunnen herkennen. En je leert triggers ontwikkelen waarmee je iets van anderen gedaan kan krijgen.
Uitgever(s): Adfo groep,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Harrie van RooijTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
communicatiegedragsverandering