Visie & Beleidsplein
Sportspelen
fundament voor het ontwerpen van leerrijke spelsituaties
2
Koekoek, J., Walinga, W, Dokman, I, & Koninklijke Vereniging voor Lichamelijke Opvoeding (KVLO) (2013). Sportspelen: fundament voor het ontwerpen van leerrijke spelsituaties, 2.
In dit tweede artikel in een reeks van vier wordt ingegaan op de toepasbaarheid van het Teaching Games for Understanding (TGfU)-model voor de Nederlandse situatie. Deze stap draagt bij aan een praktijkgerichte verantwoording en invulling van het spelcurriculum in het voortgezet onderwijs.
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Sportspelen : fundament voor het ontwerpen van leerrijke spelsituaties : 2
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Jeroen KoekoekWytse Walinga
Ivo Dokman
Koninklijke Vereniging voor Lichamelijke Opvoeding (KVLO)
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
(buiten) spelenbeweegoefeningen
bewegingsonderwijs
lesideeën
voortgezet onderwijs