Visie & Beleidsplein
Marketingcommunicatieplan 4all-sport-project
"een nieuwe aanzet tot grotere deelname sportorganisaties"
Bruijnen, F. (2008). Marketingcommunicatieplan 4all-sport-project: "een nieuwe aanzet tot grotere deelname sportorganisaties". Tilburg: Fontys Economische Hogeschool Tilburg.
De probleemstelling die in deze scriptie centraal staat, luidt als volgt: Op welke manier(en) kan de gemeente Leudal sportorganisaties informeren, overtuigen op inhoud en in de communicatie tot het intensiever deelnemen aan het 4all-sport-project waardoor in de toekomst de continuïteit van het 4all-sport-project gewaarborgd blijft? In deze rapportage worden de resultaten gepresenteerd en zijn aanbevelingen geformuleerd.
Uitgever(s): Fontys Economische Hogeschool Tilburg,
Download(s)
Marketingcommunicatieplan 4all-sport-project : "een nieuwe aanzet tot grotere deelname sportorganisaties"
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Frank BruijnenTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
BOS-impuls (project)scripties
sportorganisaties