Visie & Beleidsplein

Effe flashen!

(2003). Effe flashen!.

Videoband van de campagne Flash. Drie jaar lang wordt er campagne gevoerd om Nederlanders in beweging te krijgen. De campagne bereikt de bevolking onder meer via televisie en radio, billboardreclame, een televisiesoap en 300 regionale campagnes. Deze videoband bevat de uitzendingen op televisie rondom sinterklaas. Hoe jonger je begint met bewegen, des te beter. Daarom is de eerste doelgroep van FLASH!: kinderen en gezinnen. Om deze doelgroep te bereiken, werd er een Sinterklaassoap geschreven voor Fox Kids. De pieten hebben geen conditie meer en moeten dus hoognodig meer bewegen. Sinterklaas is nu bang dat pakjesavond in de soep zal lopen.

Uitgever(s): Nederlands Instituut voor Sport en Bewegen (NISB),

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.


Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

fietsen
lichaamsbeweging
sportstimulering
wandelen