Visie & Beleidsplein
Plezier in spelen?!
onderzoek naar het plezier van leerlingen tijdens spellessen in het voortgezet onderwijs
Eijck, B van (2012, december). Plezier in spelen?!: onderzoek naar het plezier van leerlingen tijdens spellessen in het voortgezet onderwijs. Lichamelijke Opvoeding 100 (pp. 18-22)
Dit artikel bespreekt een praktijkgericht onderzoek naar de effecten van oefenend leren spelen of spelend leren spelen. Het onderzoek richt zich op plezier in het spelonderwijs en de relatie met de intensiteit van bewegen. Na een inleiding in het onderwerp worden de methode, resultaten, discussie en conclusie besproken.
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Eijck van, Plezier in spelen ?! : Onderzoek naar het plezier van leerlingen tijdens spellessen in het voortgezet onderwijs KVLO
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Bregje van EijckTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
(buiten) spelenbeweegoefeningen
bewegingsonderwijs
motivatie
onderzoeken
plezier
trainingsintensiteit
voortgezet onderwijs