Visie & Beleidsplein
Als je het ziet, dan weet je het!
de meerwaarde van videofeedback bij leerlingen met communicatieve beperkingen
Semmekrot, M, & Holkers, T (2012, oktober). Als je het ziet, dan weet je het!: de meerwaarde van videofeedback bij leerlingen met communicatieve beperkingen. Lichamelijke Opvoeding 100 (pp. 26-29)
Dit artikel gaat in op de meerwaarde van videofeedback bij leerlingen met communicatieve beperkingen. Een ervaringsverhaal van studenten die hebben gewerkt met videofeedback tijdens de les bewegingsonderwijs op de Professor Huizingschool in Enschede. De praktijk, ervaringen van leerlingen en vakleerkrachten, werkwijze, organisatie en aandachtspunten worden besproken.
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Holkers e.a., Als je het ziet, dan weet je het! : de meerwaarde van videofeedback bij leerlingen met communicatieve beperkingen KVLO
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Marlies SemmekrotThijs Holkers
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
bewegingsonderwijscommunicatie
leerlingen
mensen met een beperking
praktijkervaringen
videofeedback