Visie & Beleidsplein

Als je het ziet, dan weet je het!

de meerwaarde van videofeedback bij leerlingen met communicatieve beperkingen

Semmekrot, M, & Holkers, T (2012, oktober). Als je het ziet, dan weet je het!: de meerwaarde van videofeedback bij leerlingen met communicatieve beperkingen. Lichamelijke Opvoeding 100 (pp. 26-29)

Dit artikel gaat in op de meerwaarde van videofeedback bij leerlingen met communicatieve beperkingen. Een ervaringsverhaal van studenten die hebben gewerkt met videofeedback tijdens de les bewegingsonderwijs op de Professor Huizingschool in Enschede. De praktijk, ervaringen van leerlingen en vakleerkrachten, werkwijze, organisatie en aandachtspunten worden besproken. 

Uitgever(s): KVLO,

Download(s)

Holkers e.a., Als je het ziet, dan weet je het! : de meerwaarde van videofeedback bij leerlingen met communicatieve beperkingen KVLO

Download PDF

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Marlies Semmekrot
Thijs Holkers

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

bewegingsonderwijs
communicatie
leerlingen
mensen met een beperking
praktijkervaringen
videofeedback