Visie & Beleidsplein
Golf 2028 - marktontwikkeling door serviceconcepten
Nederlands golf in goede banen
Hooft, I. 't (2008). Golf 2028 - marktontwikkeling door serviceconcepten: Nederlands golf in goede banen. Groningen: Sport Management Institute.
De onderzoeksvraag die in deze scriptie centraal staat, luidt als volgt: Kunnen serviceconcepten een bijdrage leveren aan de marktontwikkeling in de Nederlandse golfbranche tot 2028? Het eindproduct van het onderzoek is een leidraad waarin een toekomstbeeld van de golfwereld in Nederland in 2028 geschetst wordt. Naast een aantal golfconcepten worden handvatten geboden aan ontwikkelaars van (nieuwe) golfaccommodaties om een succesvolle en zekere richting te kiezen.
Uitgever(s): Sport Management Institute,
Download(s)
Golf 2028 - marktontwikkeling door serviceconcepten : Nederlands golf in goede banen
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Ivo 't HooftTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
golfmarketing
marktonderzoek
scripties