Visie & Beleidsplein
Evalueren binnen het vakwerkplan
uitgangspunten leiden tot een bepaalde vorm van evalueren
Roels, W., & Dijkhoff, H. (2009, juni). Evalueren binnen het vakwerkplan: uitgangspunten leiden tot een bepaalde vorm van evalueren. Lichamelijke opvoeding 97 (pp. 10-13)
Een vakwerkplan komt als het goed is niet zomaar uit de lucht vallen. Daar is over nagedacht door een sectie bewegingsonderwijs of misschien wel in breder verband binnen een netwerk of bestuur. In dit artikel wordt vanuit een bepaalde kijk op wat je beoogt met onderwijs ingegaan op de invloed daarvan voor het evalueren. Het is grotendeels een samenvatting van ‘Evalueren en rapporteren van het vakconcept LO’, een hulpmiddel en een aangrijpingspunt bij het leerproces.
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Roels Evalueren binnen het vakwerkplan KVLO
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Wim RoelsHans Dijkhoff
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
bewegingsonderwijsevaluatie
leerprocessen
rapportage
werkplannen