Visie & Beleidsplein
De nieuwe kleren van de keizer
over merkgericht denken en klantgedreven werken
Veen, G. van der (2011). De nieuwe kleren van de keizer: over merkgericht denken en klantgedreven werken. Utrecht: Hogeschool Utrecht.
Lectorale rede, uitgesproken op 8 april 2011 door Gerrita van der Veen (lectoraat Marketing, Marktonderzoek en Innovatie). Tijdens deze openbare les presenteert mevrouw Van der Veen u de visie en de ambitie van waaruit het lectoraat de bijdrage wil leveren. Die ambitie is een uitwerking van de ambitie van het Kenniscentrum Innovatie en Business, waar expertise op het terrein van businessmodellen en ondernemerschap wordt ontwikkeld en uitgedragen.
Uitgever(s): Hogeschool Utrecht,
Download(s)
De nieuwe kleren van de keizer
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Gerrita van der VeenTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
hoger beroepsonderwijsinnovatie
kennisinstituten
lezingen
marketing
marktonderzoek