Visie & Beleidsplein

Observeren bij de lessenreeks Van handstand tot zweefoverslag

Nuij, J (2014, juni). Observeren bij de lessenreeks Van handstand tot zweefoverslag. Lichamelijke opvoeding 102 (pp. 30-33)

In Lichamelijke Opvoeding 3 (2014) is het artikel ‘De docent als ‘Rol’model’ gepubliceerd. In dit artikel zijn verschillende rollen van de docent LO uiteengezet (didacticus, observator, presentator, organisator, coach en de pedagoog). Het doel is het structureren van vaardigheden en rollen voor de beginnende lesgever zodat hij of zij makkelijker gestuurd kan worden in zijn of haar leerproces.

Uitgever(s): KVLO,

Download(s)

Nuij Oberveren bij de lessenreeks Van handstand tot zweefoverslag KVLO

Download PDF

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Jennifer Nuij

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

didactiek
leerprocessen
leraar lichamelijke opvoeding
observeren
voorbeeldgedrag