Visie & Beleidsplein
Lia Voerman, ‘Feedback van docenten in de klas’
het analyseren en ontwikkelen van feedbackgedrag van docenten in het voortgezet onderwijs
Zonnenberg, A. (2014, december). Lia Voerman, ‘Feedback van docenten in de klas’: het analyseren en ontwikkelen van feedbackgedrag van docenten in het voortgezet onderwijs. Lichamelijke opvoeding 102 (pp. 7-9)
De boodschap overbrengen is een ding. Hoe je dat doet is twee. We kennen allemaal de spreuk ‘C’est le ton qui fait la musique’. Daar gaat het in dit artikel over. En hoewel het over het algemeen gaat over docenten in gewone klassen denken we dat het voldoende waardevol is om door onze doelgroep te laten lezen. We kunnen de toon van het stuk dan meenemen in onze omgang met leerlingen. Verderop in dit blad een stuk over hoe een docent zelf een kleinschalig onderzoek heeft gedaan in het gymlokaal.
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Zonnenberg Lia Voerman, Feedback van docenten in de klas KVLO
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Alien ZonnenbergTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
evaluatiegymnastieklokalen
inhoudsanalyse
observeren
onderwijsgevenden