Visie & Beleidsplein
Verschil van inzicht over het te voeren beleid....
Roelofsen, S (2008, februari). Verschil van inzicht over het te voeren beleid..... Lichamelijke opvoeding 96 (pp. 20)
In het beroepscompetentieprofiel van de leraar Lichamelijke Opvoeding (Driel van G., e.a., Jan Luitingfonds, 2004) schetsen de schrijvers een profiel van de leraar LO. Bij de functiekarakteristiek van de leraar LO in het voortgezet onderwijs kenschetst men de leraar als volgt: De leraar kan en moet op een zelfstandige manier verantwoordelijkheid dragen voor het ontwerpen, uitvoeren en evalueren van een programma lichamelijke opvoeding. Inhoudelijk betekent dit dat de leraar op een veilige en pedagogisch verantwoorde manier leerlingen kan inleiden in een breed repertoire aan bewegingsactiviteiten.
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Roelofsen Verschil van inzicht over het te voeren beleid KVLO
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Sandra RoelofsenTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
beroepsprofielenleraar lichamelijke opvoeding
lichaamsbeweging
opvoeding