Visie & Beleidsplein
De bloemkooltheorie; loop 't, lukt 't en leeft 't
Oldeboom, B., & Brinke, G. ten (2008, december). De bloemkooltheorie; loop 't, lukt 't en leeft 't. Lichamelijke opvoeding 96 (pp. 31-35)
Loopt ’t? lukt ’t? leeft ’t? krijgt in de wereld van onderwijs, bewegen en sport steeds meer aandacht. In dit artikel nemen we deze drie didactische vragen onder de loep. ‘Loopt ’t -Lukt ’t - Leeft ’t’ is een didactisch model (Oldeboom, 2002) dat leraren op een eenvoudige wijze kan helpen hun onderwijs voor te bereiden, aan te bieden en te evalueren.
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Oldeboom De bloemkooltheorie; loop t, lukt t en leeft t KVLO
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Bruno OldeboomGerie ten Brinke
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
didactiekevaluatie
theorieën