Visie & Beleidsplein
Mediagebruik etnische publieksgroepen 1998
een onderzoek onder Turkse, Marokkaanse, Surinaamse, Antilliaanse, Chinese en Molukse publieksgroepen van 18 jaar en ouder
deel 1 tekst
(1999). Mediagebruik etnische publieksgroepen 1998: een onderzoek onder Turkse, Marokkaanse, Surinaamse, Antilliaanse, Chinese en Molukse publieksgroepen van 18 jaar en ouder, deel 1 tekst. Amsterdam: Veldkamp Marktonderzoek bv.
In opdracht van de NPS, de Nederlandse Programma Stichting, en de Rijksvoorlichtingsdienst is een onderzoek uitgevoerd naar het mediagedrag van etnische minderheden in de Nederlandse samenleving. Soortgelijk onderzoek werd door Veldkamp verricht in 1995, 1992, 1989 en 1986. Als doelgroepen zijn gekozen: Turken, Marokkanen, Surinamers, Antillianen, Chinezen en Molukkers. Het onderzoek is uitgevoerd bij personen van 18 jaar en ouder.
Uitgever(s): Veldkamp Marktonderzoek bv,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
Marokkaanse-NederlandersSurinaamse-Nederlanders
Turkse-Nederlanders
media
minderheidsgroepen