Visie & Beleidsplein

De sportdeelname door jongeren in het praktijkonderwijs en welke betekenis zij verlenen aan sportdeelname

Stege, J.H.F. ter (2009). De sportdeelname door jongeren in het praktijkonderwijs en welke betekenis zij verlenen aan sportdeelname. Utrecht: Universiteit Utrecht.

De sportdeelname van praktijkschoolleerlingen staat in dit onderzoek centraal. De bevinding op de hoofdvraag van dit onderzoek, in hoeverre zijn praktijkschoolleerlingen sportief actief, is dat weinig praktijkschoolleerlingen deelnemen aan sportactiviteiten.

Uitgever(s): Universiteit Utrecht,

Download(s)

De sportdeelname door jongeren in het praktijkonderwijs en welke betekenis zij verlenen aan sportdeelname

Download PDF

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Jenneke ter Stege

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

jeugd
leerlingen
mensen met een verstandelijke beperking
sportbeoefening