Visie & Beleidsplein
De sportdeelname door jongeren in het praktijkonderwijs en welke betekenis zij verlenen aan sportdeelname
Stege, J.H.F. ter (2009). De sportdeelname door jongeren in het praktijkonderwijs en welke betekenis zij verlenen aan sportdeelname. Utrecht: Universiteit Utrecht.
De sportdeelname van praktijkschoolleerlingen staat in dit onderzoek centraal. De bevinding op de hoofdvraag van dit onderzoek, in hoeverre zijn praktijkschoolleerlingen sportief actief, is dat weinig praktijkschoolleerlingen deelnemen aan sportactiviteiten.
Uitgever(s): Universiteit Utrecht,
Download(s)
De sportdeelname door jongeren in het praktijkonderwijs en welke betekenis zij verlenen aan sportdeelname
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Jenneke ter StegeTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
jeugdleerlingen
mensen met een verstandelijke beperking
sportbeoefening