Visie & Beleidsplein
Kwaliteit in beweging
een onderzoek naar kwaliteit van de dienstverlening bij Sportief Holland Evenementen
Pijl, C. van der (1995). Kwaliteit in beweging: een onderzoek naar kwaliteit van de dienstverlening bij Sportief Holland Evenementen. Tilburg: Katholieke Universiteit Brabant.
In deze scriptie staat de volgende probleemstelling centraal: hoe denken klanten, potentiële klanten en medewerkers van Sportief Holland Evenementen over de kwaliteit van de dienstverlening van Sportief Holland Evenementen en hoe kan deze worden verbeterd? Sportief Holland Evenementen is een organisatie- en adviesbureau voor sportieve en/of recreatieve evenementen.
Uitgever(s): Katholieke Universiteit Brabant,
Auteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Carmen van der PijlTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
dienstverlening (arbeid)evenementen
klantenbehoud
kwaliteit
marktonderzoek
scripties
sportevenementen
tevredenheid