Visie & Beleidsplein

Marktbenadering van zwembaden de tongelreep en het ir. ottenbad in Eindhoven

vergelijkend onderzoek in het licht van de ontwikkeling van product- naar marktoriëntatie van het gemeentelijk sportbeleid

Rooijen, M. van (1994). Marktbenadering van zwembaden de tongelreep en het ir. ottenbad in Eindhoven: vergelijkend onderzoek in het licht van de ontwikkeling van product- naar marktoriëntatie van het gemeentelijk sportbeleid. Eindhoven: Katholieke Universiteit Brabant.

De afdeling Sport en Recreatie, onderdeel van de dienst Maatschappelijke en Culturele Zaken, formuleert het beleid voor de gemeentelijke sportinstellingen. Voor twee van deze instellingen, de zwembaden de 'Tongelreep' en het Ir. Ottenbad' is een onderzoek uitgevoerd naar de mate van marktgerichte exploitatie. Voor de opdracht is de volgende doelstelling geformuleerd: het krijgen van inzicht in de marktbenadering van de twee gemeentelijke zwembaden, binnen de door de gemeente gekozen strategie, ten behoeve van toekomstige exploitatie.

Uitgever(s): Katholieke Universiteit Brabant,

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Mark van Rooijen

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

marktwerking
scripties
sportbeleid
zwembaden