Visie & Beleidsplein

Pre-suasion

een revolutionaire manier van beïnvloeden en overtuigen

Cialdini, R.B. (2016). Pre-suasion: een revolutionaire manier van beïnvloeden en overtuigen. Amsterdam: Uitgeverij Boom.

Bestsellerauteur Cialdini schreef opnieuw een baanbrekend boek over overtuigen. Voor iedereen die koopt, verkoopt, adviseert, onderhandelt, politiek bedrijft, stemt of geld doneert. Sinds zijn bestseller Invloed uit 1984 geldt Cialdini als de´ autoriteit op het gebied van overtuigingskracht. In zijn nieuwste boek laat hij zien dat niet alleen wat je zegt of hoe je het zegt, maar ook wanneer je het zegt, bepaalt of je iemand kunt overtuigen. Hij legt uit hoe je op een creatieve en ethische manier iemands aandacht kunt sturen zodat je boodschap in vruchtbare bodem landt. Aan de hand van boeiende cases en met een diepgaand inzicht in de menselijke psyche leert Cialdini je hoe je de cruciale momenten in het overtuigingsproces herkent en hoe je je voorbereidt. Deze langverwachte opvolger van Cialdini's internationale bestseller Pre-suasion voegt een nieuwe cruciale dimensie toe aan het proces van overtuigen, die ervoor zorgt dat je invloed blijvend is. Pre-suasion, de kracht van timing is een baanbrekend boek: fascinerend en waanzinnig praktisch.

Uitgever(s): Uitgeverij Boom,

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Robert Cialdini

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

bedrijfsleven
economie
ethiek
management
rechten en plichten