Visie & Beleidsplein
Van observeren naar analyseren en gericht interveniëren
hoe kan klasse(n)spel een bijdrage leveren aan passend onderwijs (4)
Beusekom, R. van, & Dokman, I (2015, april). Van observeren naar analyseren en gericht interveniëren: hoe kan klasse(n)spel een bijdrage leveren aan passend onderwijs (4). Lichamelijke opvoeding 103 (pp. 24-27)
In voorgaande artikelen hebben we stilgestaan bij het belang van constateren (o.a. de SST test en SAQI als meetinstrument) en observeren door een ‘groepsdynamische bril’. In dit artikel maken we de slag van observeren naar analyseren. In een volgend artikel bespreken we gericht interveniëren.
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Beusekom Van observeren naar analyseren en gericht interveniëren KVLO
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Roel van BeusekomIvo Dokman
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
Klasse(n)spelinterventies
observeren