Visie & Beleidsplein

Sociaal-emotionele ontwikkeling in het bewegingsonderwijs

Luderus, A., & Jacobs, F.M. (2015, mei). Sociaal-emotionele ontwikkeling in het bewegingsonderwijs. Lichamelijke opvoeding 103 (pp. 6-9)

De schooltijd (primair- en voortgezet onderwijs) is een cruciale periode voor de sociaal-emotionele ontwikkeling van jeugdigen. Zij brengen veel tijd door op school en functioneren daar in sociale structuren. Het is belangrijk voor de totale persoonlijke ontwikkeling om structureel aandacht te besteden aan dit ontwikkelingsgebied. 

Uitgever(s): KVLO,

Download(s)

Luderus Sociaal-emotionele ontwikkeling in het bewegingsonderwijs KVLO

Download PDF

Auteur(s)

Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.

Anne Luderus
Frank Jacobs

Tags van dit artikel

Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.

bewegingsonderwijs
jongeren
maatschappelijke ontwikkeling