Visie & Beleidsplein
Sociaal-emotionele ontwikkeling in het bewegingsonderwijs
Luderus, A., & Jacobs, F.M. (2015, mei). Sociaal-emotionele ontwikkeling in het bewegingsonderwijs. Lichamelijke opvoeding 103 (pp. 6-9)
De schooltijd (primair- en voortgezet onderwijs) is een cruciale periode voor de sociaal-emotionele ontwikkeling van jeugdigen. Zij brengen veel tijd door op school en functioneren daar in sociale structuren. Het is belangrijk voor de totale persoonlijke ontwikkeling om structureel aandacht te besteden aan dit ontwikkelingsgebied.
Uitgever(s): KVLO,
Download(s)
Luderus Sociaal-emotionele ontwikkeling in het bewegingsonderwijs KVLO
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Anne LuderusFrank Jacobs
Tags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
bewegingsonderwijsjongeren
maatschappelijke ontwikkeling