Visie & Beleidsplein
Wie durft zich op de 50+ markt te profileren?
Elling, A. (2013, december). Wie durft zich op de 50+ markt te profileren?. Fit!magazine 12 (pp. 36-37)
Rubriek van Agnes Elling in Fit!magazine. De onwaarschijnlijk snelle en grote groei van de fitnesssport in Nederland vanaf midden jaren tachtig van de vorige eeuw is de afgelopen vijf jaar gestagneerd. Daarmee lijkt ook een einde gekomen aan de mogelijkheden om als ‘snelle’ ondernemer – voor wie het om het even is welk product ze verkopen - makkelijk geld te verdienen in deze branche. De ‘zeepverkopers’ in de fitnessbranche verdienen waarschijnlijk inmiddels al weer ergens anders hun geld.
Uitgever(s): Fit!vak,
Download(s)
Wie durft zich op de 50+ markt te profileren?
Download PDFAuteur(s)
Klik op de auteur meer artikelen te zoeken van deze auteur.
Agnes EllingTags van dit artikel
Klik op de tag meer artikelen te zoeken met deze tag.
branchesfitheid
fitness
ondernemers
onderzoeken
veroudering